lauantai 19. kesäkuuta 2010

Mitä...###

Otsassani on varmaankin tällä viikolla ollut teksti: "kohtele minua huonosti" / "saa rääkätä"/"käytä sylkykuppina" tms. Olen kohdannut ihmisiä, jotka ovat tavallisessa kanssakäymisessä päättäneet kaataa epäonnistumisensa tai kiukkunsa minun päälleni.
Ja tietysti minä peri-suomalaisena olen niellyt pahimman kiukkuni enkä ole nostanut äläkkää siitä, ettei minua saa kohdella kuin tiskirättiä. Olenpahan vaan urputtanut läheisilleni ja kollegoilleni töissä, miten urpoja jotkut voivatkaan olla.
Tosin taidan laittaa valituksen sille bussiyhtiölle, jonka kuljettaja käyttäytyi erittäin epäasianmukaisesti asiakaspalvelutehtävässään. Niih.
Ja eräs työtoveri antoi hyvän vinkin, miten vastata jatkossa näille ilkimyksille. Että, jos näette jossain jonkun vastaavan vastapuolelle kaikkeen: "Mitä sitten?" , se olen minä.

Ei kommentteja: